Všeobecné obchodní podmínky

I. Úvodní ustanovení

  1. Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a z nich plynoucí závazky mezi Divadlo Nymburk s.r.o. zapsaná ve veřejném rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod spis. zn. Divadlo Nymburk s.r.o. (dále jen „Provozovatel“).
  2. Smluvní vztah mezi Provozovatelem a zákazníkem – kupujícím vzniká koupí vstupenky na kulturní představení provozované Provozovatelem.
  3. Zákazník, který zakoupí vstupenky přímo na provozovně Prodávajícího nebo přes internet, vyjadřuje tak souhlas s těmito všeobecnými podmínkami, které jsou pro obě smluvní strany závazné.
  4. Pro smluvní vztah mezi Prodávajícím a zákazníkem je rozhodující verze všeobecných obchodních podmínek platná v den uhrazení platby kupní ceny za vstupenku.

II. Vysvětlení pojmů

  1. Zkratkou „VOP“ se rozumí tyto všeobecné obchodní podmínky.
  2. Vstupenkou se rozumí jedna vstupenka nebo více vstupenek, které zákazník zaplatí na pokladně Prodávajícího.
  3. Elektronickou vstupenkou se rozumí jedna elektronická vstupenka nebo více elektronických vstupenek, které si zákazník objedná a zaplatí přes internet/online.
  4. Uvedená kupní cena je cenou aktuální pro objednaná představení, tato cena obsahuje DPH v zákonné výši a je cenou konečnou.

III. Koupě vstupenky

  1. Vstupenku může zákazník zakoupit přímo v provozovně Provozovatele., kdy při platbě na pokladně Provozovatele o obdrží vstupenku, nebo přes internet na stránkách Prodávajícího: www
  2. Při koupi vstupenky na pokladně provozovny Provozovatele vybírá zákazník z dosud volných vstupenek.
  3. Při koupi vstupenky přes internet obdrží zákazník elektronickou vstupenku, která je vybavena číselným čárovým kódem/QR kódem, a bude zákazníkovi zaslána na zákazníkem označený a zadaný e-mail ve formátu PDF pro vytištění nebo mu bude zaslaná na zákazníkem označený a zadaný e-mail pro možnost uložení do mobilního telefonu, za předpokladu objednání a úhrady vstupenky přes internet. Zákazník může uhrazení kupní ceny přes internet realizovat následujícími typy platebních karet: MasterCard, Maestro, MasterCardElectronic, Visa, Visa Electron nebo přes vybrané banky online zadáním a převodem, případně přes Apple Pay, Google Pay.
  4. Slevy na vstupenky lze uplatnit pouze u kamenného prodeje. Týkají se kategoriích ZTP/P, děti, senioři u vybraných pořadů dle aktuální nabídky Provozovatele.

IV. Ostatní podmínky

  1. Číselné čárové/QR kódy na elektronické vstupence lze sejmout čtecím zařízením pouze jednou, tzn., že při jakémkoliv dalším předložení číselného čárového kódu v podobě tištěné nebo v mobilním telefonu nebude k takto opakovaně předložené elektronické vstupence přihlíženo a na jejich základě nebude povolen vstup do zařízení Provozovatele, a to bez ohledu na to, elektronickou vstupenku předloží.
  2. Provozovatel není odpovědný za obtíže způsobené neoprávněným použitím nebo zkopírováním elektronické vstupenky. Její padělání je trestné. Elektronická vstupenka se rovněž stává neplatnou, jestliže z ní nejsou patrné údaje potřebné pro její kontrolu nebo byla pozměněna dodatečnými úpravami.

V. Odstoupení o smlouvy

  1. Z důvodu uvedeného v ust. § 1837, písm. j) občanského zákoníku nelze od nákupu vstupenky odstoupit postupem podle § 1829 občanského zákoníku (odstoupení do 14 dnů bez uvedení důvodu), neboť se v daném případě jedná o smlouvu o využití volného času a plnění (účast na představení, k němuž vstupenka opravňuje) je poskytováno v určeném termínu nebo době.
  2. V případě, že dojde ke zrušení představení, na které si zákazník již zakoupil vstupenku nebo elektronickou vstupenku, bude zákazníkovi vrácena kupní cena za těchto podmínek:
    • u vstupenky zakoupené v pokladně Provozovatele bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena, pokud se bez zbytečného odkladu dostaví do pokladny, kde vstupenku zakoupil, popřípadě, bude-li mít zákazník zájem, může mu být vstupenka vyměněna za vstupenku na jiné představení v provozovně Provozovatele ve stejné hodnotě nebo vydána poukázka ve stejné hodnotě,
    • u elektronické vstupenky, bude zákazníkovi vrácena zaplacená cena po písemném uplatnění reklamace bankovním převodem.

VI. Rozhodné právo, soudní místo a mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

  1. Smluvní vztahy mezi Prodávajícím se řídí českým právem a pro případné soudní spory jsou příslušné české soudy.
  2. Pro řešení sporů mezi Prodávajícím a zákazníkem je místně příslušný obecný soud Prodávajícího, pokud právní předpis nestanoví jinak.
  3. Zákazník je oprávněn, vznikne-li mezi ním a Prodávajícím spor a nepodaří-li se takto vzniklý spor vyřešit smírnou cestou, obrátit se s návrhem řešení takového sporu subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

VII. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP jsou platné pro smlouvy uzavírané mezi Prodávajícím a zákazníkem.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo změny VOP bez předchozího upozornění.
  3. Toto znění VOP nabývá účinnosti dne 1. 10. 2024

Informace o zpracování osobních údajů pro účely prodeje a rezervace vstupenek

V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR) Vám tímto poskytujeme informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje při využívání našich služeb.

  1. Totožnost a kontaktní údaje správce
    Správcem Vašich osobních údajů je:
    Divadlo Nymburk s.r.o.:
    • Jízdecká 110, 288 02 Nymburk
    • IČ: 29008263
    • Kontaktní e-mail: info@kdmilovice.cz
    • Telefonní číslo: 601195777
  2. Účely a právní základ zpracování
    Vaše osobní údaje zpracováváme pro následující účely:
    • Vytvoření a správa objednávek (právní základ: plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR)
    • Zákaznická podpora a komunikace (právní základ: oprávněný zájem dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR)
    • Marketingová komunikace (právní základ: Váš souhlas dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR)
    • Plnění zákonných povinností (právní základ: plnění právních povinností dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR)
  3. Oprávněné zájmy správce
    Vaše osobní údaje můžeme zpracovávat na základě našich oprávněných zájmů, jako je vylepšování našich služeb, ochrana našich práv a majetku, nebo zabezpečení našich systémů.
  4. Příjemci nebo kategorie příjemců osobních údajů
    Vaše osobní údaje mohou být sdíleny s následujícími kategoriemi příjemců:
    • Poskytovatelé IT služeb a hostingu
    • Poskytovatelé platebních bran
    • Marketingové a analytické společnosti (pokud jste poskytli souhlas s marketingovou komunikací)
    • Poskytovatelé služeb e-mailového marketingu (pokud jste udělili souhlas)
    • Organizátoři akcí, kterým předáváme informace o Vaší rezervaci nebo nákupu vstupenek
  5. Předávání osobních údajů do třetích zemí nebo mezinárodních organizací
    Vaše osobní údaje nepředáváme mimo Evropskou unii. Pokud bychom je předávali do třetích zemí, zajistíme, že budou přijata vhodná opatření, jako například použití standardních smluvních doložek schválených Evropskou komisí.
  6. Doba uchovávání osobních údajů
    Vaše osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou k naplnění účelů, pro které byly shromážděny:
    • Osobní údaje související s objednávkami uchováváme po dobu 10 let z důvodu plnění daňových a účetních povinností.
    • Osobní údaje pro marketingové účely uchováváme po dobu 3 let nebo do odvolání Vašeho souhlasu.
  7. Práva subjektů údajů
    Máte následující práva týkající se ochrany Vašich osobních údajů:
    • Právo na přístup: Můžete požadovat kopii osobních údajů, které o Vás zpracováváme.
    • Právo na opravu: Můžete požádat o opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů.
    • Právo na výmaz (právo být zapomenut): Můžete požadovat výmaz osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro účely, pro které byly zpracovávány.
    • Právo na omezení zpracování: Můžete požádat o omezení zpracování Vašich osobních údajů v určitých situacích.
    • Právo na přenositelnost: Můžete požádat o poskytnutí Vašich osobních údajů ve strojově čitelném formátu.
    • Právo vznést námitku: Můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů z důvodů oprávněných zájmů.
    • Právo odvolat souhlas: Pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu, můžete jej kdykoliv odvolat.
  8. Právo podat stížnost u dozorového úřadu
    Pokud se domníváte, že zpracováváme Vaše osobní údaje v rozporu s právními předpisy, máte právo podat stížnost u dozorového úřadu:
    • Úřad pro ochranu osobních údajů
    • Adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
    • Web: www.uoou.cz
  9. Automatizované rozhodování a profilování
    Vaše osobní údaje nezpracováváme prostřednictvím automatizovaného rozhodování ani profilování.
  10. Zákonný nebo smluvní požadavek na poskytnutí údajů
    Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro uzavření a plnění smlouvy. Pokud tyto údaje neposkytnete, nebudeme schopni zpracovat Vaši objednávku.
KDE NÁS NAJDETEKD MiloviceNám. 30 června 507, 289 24 MiloviceFacebookInstagram
POKLADNÍ HODINY60 min před každým představením.